Micotex Promotion Advertising se adreseaza doar persoanelor juridice !
I. Preturile
1. Preturile sunt exprimate in EURO si NU CONTIN TVA.
2. Costul produselor poate suferi modificari datorate cresterii pretului la furnizori sau a fluctuatiei ratei de schimb valutar.
II. Modalitati de plasare a comenzilor
1. Comenzile se vor plasa pe e-mail la adresa: dana.mitrana@micotexpromotion.ro
2. Pentru informatii suplimentare rapide, ne puteti contacta telefonic la numerul: 0722.249.849
Micotex Promotion Advertising se adreseaza doar persoanelor juridice.
III. Modalitati si conditii de plata
1. Platile se vor efectua in lei, echivalentul valorii exprimate in euro, la cursul BNR al zilei in care se emite factura
2. Modalitatea si conditiile de plata vor fi precizate in cadrul ofertei de pret transmise clientului
3. Modalitati de plata admise: Cash/Ordin de Plata
IV. Cantitatea minima de produse comandate
1. Majoritatea produselor comercializate nu au cantitatea minima impusa.
2. In cazul produselor cu cantitatea minima impusa, aceasta va fi comunicata clientului.
V. Termen de livrare
3. Livrare imediata pentru produsele existente pe stoc intern (comenzi in Cluj-Napoca, fara inscriptionare)
4. 2-3 lucratoare zile pentru produse existente pe stoc intern (comenzi in afara localitatii, fara inscriptionare)
5. 3-10 lucratoare zile pentru produse inscriptionate
* Termenul de livrare poate varia in functie de complexitatea procesului de personalizare, acesta fiind comunicat in cadrul ofertei de pret
6. 10-21 zile lucratoare in cazul produselor speciale care implica productie (usb-uri, pixuri, post-its,etc)
* Termenele de livrare mai sus mentionate pot varia in functie de disponibilitatea produselor pe stocul extern si vor fi comunicate clientului in momentul ofertarii sau plasarii comenzii.
VI. Politica de returnare
1. Cumparatorul are dreptul sa refuze marfurile deteriorate sau care nu corespund calitatii convenite, sa semnaleze eventualele lipsuri in termen de 3 zile de la primirea produselor si sa ceara inlocuirea lor, iar vanzatorul are obligatia sa inlocuiasca bunurile deteriorate sau necorespunzatoare calitativ si sa completeze lipsurile cantitative constatate cu ocazia receptiei.
2. Cheltuielile efectuate cu inlocuirea marfurilor constatate cu ocazia receptiei ca fiind lipsa, deteriorate sau necorespunzatoare cantitativ se suporta de catre vanzator.